Subject: RE: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 190,299-203,924 asuva Vaardi-Õruste lõigu ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 12:03:11 +0200

Tere

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Thursday, November 28, 2024 10:35 AM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 190,299-203,924 asuva 
Vaardi-Õruste lõigu ehitusloa menetlusse kaasamine

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 27. november 2024 12:05
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Telia Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Andmesidevõrk MTÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Valga Vesi 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Mittetulundusühing Valgamaa Ühistranspordikeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 190,299-203,924 asuva Vaardi-Õruste 
lõigu ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 190,299-203,924 asuva 
Vaardi-Õruste lõigu ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 27.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-056/20300-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.